Merhaba iyi akşamlar hepinize. Ben 8 haftalıkken fetal dna yaptırdım doktorum yaptırabileceğimi söyledi ben de hastalıkları merak ettiğim için çok araştırmadan yaptırdım. Sonuçlar güzel geldi ama her yerde 11. Haftadan sonra yapıldığını gördüm,okudum. 8. Haftada yaptırdığım için yanlış sonuçlar alma ihtimalim var mı biliyor musunuz. Bu zamana kadar kendi doktorum dışında birine gitmedim haftaya detaylıda başka bir doktora gidicem.