Ben ritm bozukluğundan dolayı fetal eko takibindeyim. Araştırma hastanesine gidiyorum her hafta, doktor takibine aldı. Normalde doktorum özelde. İçimize sinmesi için fetal eko icin de özele gittik ama cidden pahalı ücretler (8.000). Büyüdükçe bu tarz şeylerin azalması hatta yok olması temennimiz. Allahım minik kalplerimizi korusun 🙏🏻