Bebeğim 23 günlük, sol göğsümden hiç süt gelmiyor sağdan çok çok az geliyor 20cc bile değil. Mama takviyesi yapıyorum. Humana çay, bestlak damla, solgar b12, tahin, kuru dut suyu, kompostolar ne varsa deniyorum ama sütüm artmıyor. Acele mi ediyorum. Göğüs ucum belirgin ama göğsüm çok küçük o yüzden mi gelmiyor acaba. Nasıl artırabilirim sütümü desteğinize ihtiyacım var