Kızlar umarım kimsenin aklına düşmez yazımı okuduktan sonra bugün durduk yere aklıma Malta eriği geldi ama bildiğiniz tadı kokusu herşeyi yani neredeyse 3 5 dakika tek düşündüğüm onu yemekti ağzımın suyunu söylemiyorum bile eşim birçok yere baktı ama maalesef bulamadık şimdi o kadar yoğun istemiyor canım ama bulsam asla affetmem 1 kilo yerim rahat aşermek böyle birşey mi yoksa benim pis Boğaz oluşumdan mı bu yiyemedim maalesef bulunmuyor biryerde 🥹