İki gün önce hasta olduğumu yazmıştım buraya kızlar bir haftadır hastayım ve ateşim ne yaparsam yapım geçmiyor bugün altıncı gün bugün Hausarzt ev doktoruna gittim antibiyotik verin dedim daha kan aldılar bakacaklarmış enfeksiyon var mı diye ya Türkiye de olsa hemen veriyorlar diye biliyorum burası antibiyotiğe niye bukadar karşı sadece paracetemol(Parol) ic diyorlar ama 28 haftadayim onu da daha kaç gün alabilirim hiç bilmiyorum