Ya kızlar reglime daha ⅚ gün vardı öyle eve giderken içimden geldi test aldım 15 dakika falan oluyor yaptım işte yani inanamıyorum ilk silik oldu hemen koyulaştı ya gerçek mi bu test sente markası inanamıyorum hemen eşimi uyandırdım gececi o da ya of şoktayım. Aylardır kimyasal vs yaşamıştım burda birlikte her ay testler yaptık bekledik umutsuzluk yaşadık. Bu ay ilk defa umursamadım buraya girmedim alkol içtim yedim içtim gezdim hiç dikkat etmedim umursamadım bir şey olur mu ya ben 15 gün önce kadın doğuma gitmiştim her hangi bir problem yok demişti alttan muayene etmişti yumurtan çatlayacak bir kaç güne demişti ben hiç umursamadım bu ay ya bir şey diyin çok heyecanlıyım dert ortaklarım ağlamak istiyorum

