Deletedmom_297 kezban003 ayşemin yanına ikinci isim yakışmıyor ayşe olsa olur ama ayşem zaten bi ek ile bitiyor tercih sizin
3bebekliannee kezban003 ben Ayşem koymazdım ama koyacak olsam ayşem ilay ayşem umay felan olurdu sanırım