yagmur2554 asla korkacağın birşey yok asla hatta emin ol doktorlar bizden daha çok görmek istemiyorlardır bazı şeyleri emin olabilirsin 🤣 tabi karından baktırabilirsin ama olaki görünmedi birsonraki muayeneye kadar acaba ile yaşamaktansa baktır derim