betusss343 16 haftalık hamileyim. Hala bulantım geçmedi. Sabahları mutlaka uyanınca çıkarıyorum. Gün içinde rahatım. Akşam tekrar oluyor bulantı. Tabii ki hafifledi önceki döneme göre ama hala geçmedi.normal mi sizlerin de devam ediyor mu?
MadameTussauds betusss343 Normal benim 22. haftaya kadar kusmayla bulanti devam etti suan 35. haftadayim hala midem bulanir ara ara
betusss343 PapatiA hiç miiii? 6. Haftadan beri kusmadığım bulanmadığım bir günüm yok. Vay be. Ne şanslısınız maşallah. Ben hayattan bezdim 😂
PapatiA betusss343 benım ilkinde hiç olmadan doğurdum bunda da öyle gıdıyo tek fark bazen bel ağrısı ve göğüs hassasıyetı ,ablam ise 2dogumunda çocuk doğana kadar kusmuştu
sorenita_ betusss343 20. haftama kadar yoğun bir şekilde devam etti 27 haftalığım ara ara hala bulanıyor midem ama çıkarmıyorum