elif457_ merhaba kızlar ben 27 haftalık hamileyim bazen bebeğim karnımın ortasına toparlanıyo gibi baskı hissediyorum elime sert geliyo sonra düzeliyo ama kasık ağrısı falan birsey yaşamıyorm normal midir varmı yaşayan