eed21 ben de 23+1deyim. Sanki zaman asla ilerlemiyor gibi. Şükür rahat bir hamilelik geçiriyorum bir sıkıntım yok ama sanki hiç Mart ayı gelmeyecek gibi 😂 bir de istemsizce kendi içimde anksiyete yapıyorum. Ya şöyle olursa ya erken doğarsa diye istemsizce felaket senaryoları geliyor aklıma. Hemen negatif düşünceden kurtulmaya çalışıp vaktinde, rahat bir doğum olduğunu hayal etmeye çalışıyorum ama içimdeki evhama da engel olamıyorum