Ulkumom nisan0 hiç bir önem arz etmiyor. ilk doğumumda 36 da döndü artık o bebeğin paşa gönlüne kalmış 😂
Daisyy000 nisan0 Döneceği varsa daha çok döner ,haftan çok erken canım.Ama benimki dönmedi sezaryen oldum🤭
Remm Daisyy000 nasıldıı, ben bugün itibariyle 38+1 im ve 2.5 aydır pozisyonunu asla bozmadı dönmüyor. Pazartesi günü için artık alalım dedi sezaryen günü verdi garip, değişik hissediyorum 🥹
Alpker Daha çok erken döner tabiki zamanı geldiğinde. Benimki 28 de normal doğum pozisyonundaydı 31 de makat geliş pozisyonuna dönmüş
Bnenebiy53 nisan0 ben 36 haftalık 3 hafta baş gelir diyo 3 hafta makat geliş ama şimdi ne zaman gitsem baş geliş diyo takılma canım
Havin49_ nisan0 dönebeikir dönmeyedebilir bebeğin keyfine bağlı benim ikiz biri normal doğum pozisyonundaydı diğeri de makattı geçen gittim diğer bebek de makat olmuş 24 haftalık dönsede fark etmiyor benim normal doğum şansı yok😀😀
nisan0 Remm sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım bebiş sağlıklı olsunda yapacak bir şey yok :((( bende artık doğum evresine geçmek istiyorum hamileligim çok zor geçiyor