Kızlar kap atışı duymadık. Doktor her şey yolunda dedi geçen hafta 5+1 de keseyi görmüştük şimdi kese büyümüş yolk sacını ve bebişi gördük dedi crl ölçümü yaptı 1.62 çıktı biraz araştırdım şuanda 6+1 e göre düşük mü acaba? Kalp atışı için haftaya randevu verdi