Merhaba , bende 3 ay önce kürtaj oldum boş gebelik sebebi ile. Devlet hastanesinde oldum anestezi ile fiziken bir zorluğu yok ameliyathaneye giriş bayıltma süreci kürtaj işlemi max 1 saat sürmüştür 3 saat sonra da çıkış verdi çıktım gayet yürüyerek. Normal hayatına devam edebiliyorsun regl gibi kanaman oluyor bir kaç gün