ezgisahinn Kızlar ikizlere hamileyim 20 haftalık,migren hastasıyım spinalde baş ağrısı oluyo diyolar ama ikisinin arasında ne fark var hangisi mantıklı yazar mısınız
Bebegim3444 ezgisahinn ben ikizlerimi doğumda spinal ile yapıldı. Doğumdan çıktığım gbi hemen kahwe içirmeye başladılar ki Benm migrenim ataklı geçmesine rağmen ağrım sızım olmadı. İkinci dogumumda yine aynı şekil doğum yaptım bunda kahwe içmeye geç başladım ama içene kadar ağrım oldu sonrasında kesildi.
3boysmom ezgisahinn ben doğum yapalı 25 gün oldu ikizlerimi. spinal oldum mükemmel geçti. başım ağıracak diye ödüm kopuyordu hatta ( daha önce oldu çünkü) -ama sıfır başmağrısı yaşadım
Deletedmom_8793 ezgisahinn ilk doğumum spinal sezeryanla oldu ama ikincide genel anestezi istiyorum çünkü ilk doğumda kızım ağlamayınca korkudan tansiyonum 4 e düşmüş tam bayiltmislar yine aynı şeyi yaşamaktan korkuyorum
ezgisahinn Bebegim3444 doğumdan hemen sonra yeme içmeye izin vermiyorlar diyo bazıları cıkar cıkmaz hemen mi içtiniz kahve bildiğimiz sert türk kahvesi mi
3boysmom ezgisahinn hayır yanıma almıştım ağırır içerim diye. anestezi doktorum içmene gerek yok benim anestezim baş ağrısı yapmaz dedi cidden öyle oldu hiç ağrım olmadı😂
ezgisahinn Havin49_ doktorlar önermiyor genelde anestezi ilaçları bebeklere geçiyor diye konuştunuz mu
Havin49_ ezgisahinn hayır konuşmadım benimki devlet sizinki özel mi devlet mi bilmiyorum ama gün gerçeği zaman konuşuyorlar ve sirkeli aynı doktora randevu olmadığı için hangisi ile konuşacağını şaşırıyor