kadermirali @aysegulozak yok cnm zannetmiyorum. Oğlumun kesesi fasulye gibiydi. Şimdi gebeyim cnm. Kese yuvarlak ama yine erkek cnm. Burda yorumlara da çok takma iki bebeğimde de kız dediler erkek çıktı 😁
aysegulozak kadermirali aaa evet dogru bncede keseye gore cok sacmaa saglikla kucaginiza alirsiniz insallahh
selenzen Keseye göre belli olmuyor doktorum her açıdan ultrasonla çektiğimde yuvarlak ve oval görebilirsin açıya bağlı değiştirebilirim şu an inanmayın böyle şeylere demişti bende sormuştum meraktan 😂
[silindi] selenzen gerçekten de doğru ama bugün muayenem vardı vajinal baktı doktor hareket ettirdikçe kese bir oval oluyordu bi fasulye gibi oluyordu