oznurgnd ben çok memnun kaldım, materyali filan kalın demirleri böyle incecik değil sağlam. Bende sizin gibi tereddütte kalmıştım elele den hiç alışveriş yapmamıştım ama bir tanıdığım bir kç şey almıştı memnun kalıp önerince aldık bizde gayet memnunuz 😊😇Arabayı kullanırkende çok rahat itiliyor hiç ağır ya da hantal değil.