izmir3505 bende 7.5 haftalıkken bebeğimizin kalp atışını duymaya gittik duyamadım bebek gelişmemiş doktor bana aspirin verdi bir tane içtim ve lekelenme oldu sonra kahverengi oldu leke sonra da kurmızıya döndü parça parça geldi en sonunda da bebeğimi düşürdüm 🥹 6 tane progestan verdiler kısa aralıklarda iğneler yaptılar ama yine de tutumadı bebeğim sizde ihmal etmeyin hemen doktora gidin