Bugün dünyam başıma yıkıldı 2 li tarama testi sonucu memleketeki doktorum herşey normal dedi ama yaşadığım şehirdeki kadın doğum tıbbi genetiğe gönderdi ve bugün gittim benim yaş aralığı riskli çıktı yaşım 26
Sonuç 940/ 1 çıkmış tıbbi genetikteki doktor 940 ta 1 ihtimali down sendromlu olma ihtimali var dedi ve anneyle bebek arasında ammiyotik bir sıvı var ondan alınıp ona göre sonuca göre ilerlemeniz lazım dedi ama ammiyotik sıvı alımında düşük ve enfeksiyon riski fazlaymiş ayrıca tıbbi genetikteki doktor daha sonra beni riskli gebe polikliniğine yönlendirdi oradaki doktor seni niye buraya gönderdiler sonuçlar gayet normal dedi ammiyotik sıvı için imza atmıştım git dedi vazgeçtim diye diye imza at tekrar dedi ve ben atmadım çünkü eşimle akşam oturup konuşucaz tek başıma kara vermek istemedim ve ben detaylı ultrasonu beklemek istiyorum ama ben hiç inanmıyorum şahsen sağlıklı olacak diye hep hor ümit var içimde böyle birşey yaşayan var mı içinizde acaba varsa yazın