Kızlar merhaba. Bugün kontrolüm vardı gittim 14+5 den yazıyorum. Doktorum cinsiyet için yüzde 70 kız dedi. 18 haftada tekrar bakıcam o zman kesin bişey derim dedi. Bir kızım var birde oğlum olsun isterdim açıkçası . Acaba bizim gibi olup sonradan cinsiyeti değişen var mı?