aysekalp ben 2022’de meydan tıpta yaptım doğumu. Hayriye hanıma gidiyordum. Seminere gideceği için suni sancı verelim dedi daha 37 yada 38 haftalık gebeydim tam hatırlamıyorum. Sonra doğum zamanı başka bir doktora yönlendirdi o da kadın doktordu aynı hastane de isim hatırlamıyorum. ‘Kendi çocuk çocuk doğurdu ‘ gibi bir yorum yaptı . Yeni doğum yapan bir kadına. (22 yaşındaydım) . Benim için asla güzel bir doğum hikayesi değildi . Seminere vs gidilecekse neden biz özel hastanelere ücret ödüyoruz diye sorgulamayı çok isterdim ama zaten sezeryan olmuştum inanılmaz ağrılarım vardı . Diyeceğim o ki ben memnun kalamayanlardanım. Şimdi oğlum 4 yaşında ikinci gebeliğimdeyim. Daha ilk aydayım. Günlerdir doktor ve hastane araştırıyorum . Böyle bir senaryoyu bir daha yaşamak istemiyorum . Umarım herkes sağlıkla kucağına alır bebişim:)