Canım merhaba Rabbim tez vakitte şifanı versin. Bende ikiz annesiyim Rabbimin izniyle. 17 haftalıkken bir kanama geçirdim böyle tarifi yoktu yani iki gün hastanede yattım proluton igne kullandık 3 güne bir onu kesti 28 haftalık olduk ama hala progestanı fitil olarak kullanıyorum. Rabbim ömür verirse yaşıyorlar. Bir damla kanla da benim gibi aşırı kanama geçirip yaşayanda.. Rabbim korktugundan emin kılsın. İkiz daha bir zor