İlk gebeliğimde asla ve asla ne mide bulantısı nede bir ağrı sızı hiçbirsey hissetmedim … don doğum anına kadar o kadar rahat bir hamilelik geçirdim ki .. son güne kadar evimi de temizledim market pazar alışverişimi de kendim yapıyordum .. herkes aynı olmaz .. yani suan hamileyim ama erken öğrendim .. suan da da yine bir ağrım yok