Filizingoo Kızlar 35. Haftaya girdim bebemin başı mı götü mü pek anlamıyorum ilk hamileliğim ama kaburgamın tam altında o köşede bi sertlik oluyor ve inanılmaz batıyor normal mi bu haftada benim gibi olan var mı
nuryilmaz8 Filizingoo evet evet benim de öyle aşırı acıyor 36 haftalığım doktorum gayet normal dedi büyüdüğü içinmiş bebişler
kubos_ Filizingoo benimde 33.haftadan beri öyle 39. Haftadayız hala öyle kaburgam kırılacak gibi bir baskı oluyor
twobabymomm Filizingoo ben değil ama arkadaşım geceleri uyuyamıyorum diyordu birde o com zayıftı ben kiloluyum kilonun etkisi var mı bilmiyorum
Filizingoo @kubos_ Bende de önceden vardı ama bu kadar değil bu hafta daha da bi ağrımaya başladı bende sordum normal dedi
Filizingoo @twobabymomm hmm bende zayıfım pek karnımda çıkmadı iç karnım geniş heralde bebeği bi sırtıma dokunurken hissetmedim öbür türlü her delikte 😂😂
Zumruduanka160 Filizingoo bende öyle zayıfım bebek büyüdü iyice karnım da küçük her hareketi belli artık
Bnenebiy53 Filizingoo 36 haftalık 37 olacaz bayadır benimde aynı ezecem diye korkuyorum bide yatarken daha çok yapıyo neresi olduğunu da cözemedim daha ama büyük bişey kafası olduğunu düşünüyorum
Filizingoo @twobabymomm bugünlerde kilo alsın diye baya iyi beslendim kilo aldı da ondan mı baskısı çoğaldı bilmiyorum
Filizingoo @Bnenebiy53 ben hafiften okşuyorum uzaklaşsın diye biraz hareketlenip tekrar geliyor oraya