rainbowdash Kızlar 6 ay önce doğum yaptım bi kaç ay sonra da spiral taktırmıştım vardı ona rağmen reglimde gecikmem olunca bugün kan verdim pozitif çıktı 2 gün sonra tekrar bakılacak artış var mı diye korkuyorum napıcam bilmiyorum bana bi akıl verin
Ervaa2534 rainbowdash seni üzmek istemem ablam o şekilde kaldı ve ölümden döndü yani sorduğunuz için yazıyorum korkutmak istemem sprille kalıp sağlıklı doğuranda biliyorum hemde ikiz ama benim ablam çok kötü oldu en başından beri hep kanaması oldu aylarca hastanede kaldı en son 23 . Haftada bebeğim suyu bittiği için bebeği almak zorunda kaldılar ve ablam çok fazla kansız kaldı bay kan takviyesi yaptılar dediğim gibi herkeste farklı riski var tabiki ama sağlıklı doğuranda var
rainbowdash deletedmom43191 hadi yaa valla çok korkuyorum doktor değer artışı güzel olsa bile riskli gebelik olur diyor hiç hazır değildim daha 6 ay oldu doğum yapalı çok kötüyüm ağlamaktan başka bişey gelmiyor elimden
rainbowdash Sinem21 bende öyle sanıyordum ama gerçekten çok çaresizim şuan belki düşük yapcam belki gebeliğim ilerleyecek ama riskli olcak nolcak bilmiyorum çok korkuyorum her ihtimal kötü
Meral_63 rainbowdash Allah korusun riskli falan olmaz inşallah yengem de sprilale hamile kaldı oğlu bi yaşına girecek rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah
rainbowdash Kubra001111 normal doğum yaptım 6 ay önce bugün beta 800 lerde çıktı adetim 2 hafta gecikti 2 gün sonra tekrar kan vericem
rainbowdash Sinem21 spiralden dolayı düşük olabilir enfeksiyon veya gebelik ilerlese bile erken doğum riski oluyor
Kubra001111 rainbowdash ya hayırlı olsun ne diyim ama bizim komşu spiralle hamile kaldı ve normal doğum yaptı spirali aldılar mı ne
Kubra001111 rainbowdash ben de sezeryanla doğum yaptım bebeğim 5 aylık ben de plansız olmasından korkuyorum da bizimki geri çekilme yöntemi
rainbowdash Kubra001111 geri çekilmeye güvenmeyin siz de bence korunma sayılmıyor o eşin korunsun prezervatifle
Efenin_Annesi09 Kubra001111 geri çekilme ile hamile kaldım 3. Gebelik kesinlikle güvenmeyin spiral alın daha iyi kızım 23 aylık bu ay takicam diye diye en sonunda hamile kaldım
Kubra001111 rainbowdash bebek küçük olunca zor ya miniklere haksızlık olur diye düşünüyorum bakma ve emzirme yönünden
rainbowdash Kubra001111 canım erkeklerin işine gelmiyor ama işte her şeyi biz çekiyoruz hamilelik ayrı doğurması ayrı büyütmesi ayrı geri çekilmede hamile kalma olasılığı daha yüksek
rainbowdash Kubra001111 öyle yapcam beta artarsa gebelik kese görünürse falan başka doktorlara gitcem zaten mecbur sevk ediyorlarmış riskli gebelik oldugu için
rainbowdash Kubra001111 evet bende ona üzülüyorum en çok kızım daha çok küçük kendimi zar zor toplamışken yine baştan aynı şeyler
rainbowdash deletedmom43191 olan oldu artık ama spirale de güvenmememiz gerekiyormuş onu anladık ben zaten yine de korkuyordum tek spirale gğven olmaz diye prezervatif kullanıyorduk çoğu zaman