Kızlar bugün detaylı ultrasona girdim. İlk gebeliğim su an 21+2 sağ tarafımda direnç görüldü onun dışında her şey normal sol tarafimda sıkıntı yok. Bebeğim bir hafta önden gidiyor. Kilosu 505 gram. Doktorum kan sulandırıcı vs herhangi bir şey demedi yalnızca üç haftada bir kontrol dedi. Geçme durumu oluyor mu ya da sağlıkla doğum yapan var mı böyle olunca? Çok korktum