Açlık şekerim 84 tokluk şekerim 72 çıktı sık acıkma vs yaşamıyorum bi kere uzun süre aç kaldığımda ellerim titremişti o kadar. kan verdiğim gün tereyağlı simit çikolatalı kruvasan falan yedim 1 saat sonra ölçüldü ondan olabilir mi diye düşünüyorum hamileliğim başıyla aynı kilodayım ama zaten o kilo da biraz fazla ondan kaynaklı da olabilir dedi doktor yaşayan var mı aranızda