Kızlar betam 4180 çıktı kesem gözüktü yeni oluşmuş ama glukoz 137
Üre 13
Kreatinin 0.5 çıkmış şeker yüksek diğer iki değer düşük gözüküyor sizce sorun teşkil eder mi bu arada yarım tost yedikten sonra glukoz için kan vermiştim ama insülin direncim var normalde 108 kiloyum 20 yaşındayım fikri olan varmi sorun olur mu