ben ümmügülsüm hocaya gittim ilgilenmesi güzeldi sadece birinde 4te gittik diye geç gelmişsiniz diye almadılar sinir olup dogum hastanesine gittik ordaki doktor da iyiydi ama devlette kalabalık sancı odası kalabalık dogum odası eşin girememesi falan korkutuyor ilk dogumum bilemiyorum