potincekk Kızlar ya doğuma 27 gün mü ne kaldı tahmini tabii.. Çok heyecanlıyım korku da varrr tabi konuşmak istedim biraz 🥲🥹💕
GULLMOMMY potincekk sezaryen mi normalmi olacak benimde 35 gün kaldı gosteriyor sezaryen olacağım için 25 gün falan kaldı
potincekk ikiprensannesii_ hayırlısıyla gelsin inşallah canım benim normal doğum demişti en son daha kontrole gitmedim bu hafta gideceğim yine
potincekk bgndgd ayy sağlıkla gelsin inşallah canım normal mi sezeryan mı olacaksın bide çatı muayenesi ne zaman olunuyor bana daha yapmadılar onu ve nasıl oluyor kii
gamzeli04_ bgndgd çatı nasıl oluyor bende ondan sonra bide ben çok kasıyorum kendimi normalde de aciyo mu acaba
aliimraan bgndgd ilk gebelik mi,benim 2.gebelik doktor gerek yok ilki normalse buda normal olur dedi bakmadı
potincekk GULLMOMMY benim normal dedi bir aksilik çıkmazsa dedi bakalım bu hafta da muayene olcam tam belli olur inşallah ya senin de sağlıkla gelsin inşallah canım
senem0987 36+3 cumartesi kontrolümüz var çatı muayenesi olacağım sanırım sancım filan yok hiç bu zamana kadar da olmadı çok merak ediyorum ne zaman gelecek diye
potincekk senem0987 sağlıkla gelsin inşallah benim gece ağrılarım oluyor ya yataktan kalkarken ve sabahın erken saatlerinde Siyatik ağrılar özellikle 😪
Papatyam7134 senem0987 36+0 ım benimde hiç sancım olmadı şimdiye kadar baskı filanda öyle çok hissetmiyorum nasıl olcak bilemiyorum 😅
gecem_gmz 32+2 bizim biraz daha vaktimiz var içeride rahat şu an bey efendi son kontrolüme 26 haftalıkken gitmiştim malesef doktorum hastaneden gideceğini söylemediği için ona randevu arayıp durdum şimdi mecbur başka bir doktora randevu aldım
potincekk gecem_gmz yaa doktorunun gittiği hastaneye gitme şansın yok mu hem daha iyi olur şehir dışına gitmediyse doktor
nuryilmaz8 potincekk 36 +0 ız bizde geçen hafta erken gelmek isteyince ciğer geliştirici yapıldı bu haftada vazgeçmiş doktorum diyor 40. Haftaya kadar bekler bu yerini sevmiş 🤣
potincekk nuryilmaz8 ahahhaa aman aman gelmesin yeri güzel şimdilik inşallah vaktinde gelir bebişlerimizzz 😅😍
anneoluyorummm103 Kdkdjd_737 havuç suyu ve armut yemek iyi geliyormuş inşallah zamanında sağlıkla doğar 🙏