mystery94 Esma006 ama erken gebelik testi yapmam lazım demi kuzum normal gebelik değil hangisini önerirsin marka
mystery94 Esma006 melike__41 kızlar reglim 11 kasımdaydı ya ama ovulasyonlarım pik çikıyor hala erken gebelik testi yaptım halaywt çizgi var mı bakar mısınız
mystery94 Esma006 canım ya sabah yine test yaptım bişey çıkmadı bu marka hep böyle mi yapıyo yaaaaa sinr oldumm
melike__41 mystery94 artımed Mağlesef böyle yalancı pozitif veriyor bende çok yaşadım ovülasyon testiyle gebeliği net anlayamazsın yani gebe değilken de pik verebilir gebeyken silik de çıkabilir o yüzden garanti kan tahlili
mystery94 Esma006 şu an yakınlarım da yok canım ama ovülasyon yapsam mesela akşam da yapsam pik çıktığı zaman mı gebe olduğu belli oluyor sence