hilalnrada aslında ben de iki kere gittim hocama ben çok gitmedim.
Kendi hocam ayrılınca araştırmıştım bir gideyim demiştim güzel ilgilendi bir sıkıntım olmadı aslinda da kendi doktoruma alışmıştım ya o yüzden de böyle oluyor olabilir kendi doktorum çok konuşacağına yakında Melike Hoca ama kesinlikle kötü demiyorum zaten bilmediğim için de buradan yorumlara bakıyorum