Noni canım Allah’ın işine karışılmaz derler ya cidden öyle bir durum. Ben hamileliğimi bilmeden kayağa da gittim, market poşeti de taşıdım, voleybol maçı falanda yaptım çok şükür şimdi 15+1 deyim bebeğim iyi, bunun yanı sıra hiçbir şey yapmadan bebeğini kaybedenlerde var. Rabbim canı veriyor da alıyorda. Çok ağır kaldırma, eğilme ve uzanma çokta yorulma en iyisi de bol bol dua et 🙏