Pgtbebek Merhaba kızlar, 37. Haftamdayım. İlk başlardaki gibi sürekli yatma ve uyuma isteği var. Aynı durumu yaşayan var mı?
Kukoss Benim en baslarda yoktu daha bir haftadir flan var 33 um :) ama normal herkes oyle diyodu zaten