Kızlar ben şuan doktorun gördüğü kadarıyla 5+1 deyim 16 kasımda beta hcgm 1100 dü o gün hafif leke gibi peçeteye geldi 19 kasımda keseyi gördük bu sabahta hafif leke geldi peçeteye çamaşırımdada 2-3 damla gördüm bugün hastaneye gittim kese büyümüş doktor progestan verdi düşük riskliymiş hamileliğim sabah akşam tok karnına ağızdan al eğer miden bulanırsa vajinadan al dedi ama kullanmam gerekiyor dimi yoksa başka doktora gideyim mi bi de başka doktor mu baksın yoksa direkt kullanmaya başliyim mi sizce