damla6565 benim hamilelikten önce adetim çok az oluyordu,afedersiniz kanamam yok denecek kadar azdı. Bu da şişlik yapıyordu. Ben de bir ay hayıt özü kullandım daha sonra ara verip 1 ay da hayıt tohumu kullandım. Sonraki ay ilk yumurtlamada hamile kalmışım. Doktor önerisi falan yoktu sormamıştım da öyle iyi geliyor diye kullanmıştım. Gebelik planlıyorsanız yine de bir sorun .