Bendede ayni etkiler oldu hatta daha fazlasi oldu diyebilirim ben 5 gundur icmiyorum cok daha iyiyim bence fazlasida zarar oldugu icin yan etki yapiyor
doktorlar bile 2 ye bolunmus durumda folik asit icin icmeyin diyen doktorlar var kendimi bile bile hasta edemicem icipte yarin gidip kan verip folat degerime baktiricam iyiyse icmeyi bidaha dusunmuyorum