Öncelikle Rabbim hepinize benim doğumum gibi kolay ağrısız sancısız doğum nasip etsin inşallah.. Aranıza yeni katıldım iyikide katılmışım çok beğendim 😍ikinci bebeğimi bekliyorum. Ama ilk doğumum kolay olduğu için çok fazla stres yapmıyorum artık. Benim ilk doğumum için doktorum 25 Mayıs için gün vermişti fakat kızım gecikmeli geldi biraz daha vakit geçirmek istemiş içerde sanırım 😄 29 mayısta gecesi saat 02.00 de doğum sancıları yavaş yavaş gelmeye başladı. Çok araştırma yapmıştım herşeye hazırlıklıydım sanki. Sadece o an panik yapmamak lazımmış bunu tecrübe ile bi kez daha iyi anladım kalktım duş aldım annemle kayınvalidem de yanımdaydı bişeyler yedik içtik ben yatak odama geçtim sancı aralığı belirsizdir. Henüz vakit gelmemişti biliyodum. Bacaklarımın arasına yastık alarak uyumaya çalıştım ama nafile sabaha kadar sancı geldikçe ben uyandım. yorgunlukta olduğu için sancı geçince direk uyku moduna geçiyodum😅😅 öğlen saat bir gibiydi sancılarım sıklaşmıştı on dakikada bir vuruyordu ama ben 5 Dakikaya kadar düşmesi için evde bekledim o aralarda kuru yemiş hurma kayısı incir falan yedim. Annem bunların doğumu kolaylaştırdığını söylemişti bana.🤗 saat 16.00 sıralarında sancım 5 dakika aralıklarla geliyordu ama bende yorulmuşum zaten uykusuzluğa hiç dayanamıyorum 😋 eşimin kuzeni doğum yaptığım hastanede doktordu. Beni o geldi aldı götürdü hastaneye. Gittik kontrol etti nöbetçi doktor ama hiç açılmam yoktu. Dışarı çıktık seni istersen sezeryana alalım hemen kurtul bu acıdan dedi ama kabul etmedim kesinlikle zor durumda yada hayati bi durum olmadığı sürece karşıyım sezeryana. Doğum haneye aldılar beni kalk yürü açılman olsun dediler ama nafile.. Sancılar iyice sıklaşmıştı. Allah razı olsun ilgilenen ebeler bi anne şefkati ile yaklaşıyorlardı. Doğal olarak ben daha çok güçleniyodum sanki. Sancılarım geldikçe ben İnşirah Suresi okudum kızlar. Gerçekten inanıyorum ki doğumumun kolay geçmesinde en çok bunun etkisi vardı. Sonra ebe geldi kontrol etti. "Güzel Kızım bir cm açıklık var böyle giderse üç gün bağırtırlar seni. Suyunda gelmemiş bana bir kolaylık sağla suyunu açayım ki açıklığın olsun" dedi. Hemen kabul ettim. Sancın gelince haber ver dedi. Söyledim ve suyum ebe sayesinde geldi.. ❤ açılmam başladı. Bu arada benim midem de bulanıyordu açıklık arttıkça. Akşam saat 22.30 da doğum başlıyor dediler. Bu arada hiç ıkınmadım sancılar geldiğinde. Kendimi yormamam lazımdı. Doktor bana bebeğin başı görünüyor eğer güzel ıkınırsan hemen çıkar dedi. Sancı gelince ıkın dedi.. İlk denemede biraz bağırmış olabilirim 🙇😁 olmadı 😆ikincisinde bağırmadan sadece nefesini topla ve sancı anında kuvvetlice ıkın dedi ve yaptım ve başardım sonunda kızım geldi dünyaya ❤ ama inanın o sancılar öyle dayanılmayacak öldürücek sancılar değil biraz dişimizi sıkmamız lazım gerçekten.. Sonrası daha kolaydı kızımı hemen yanıma getirdiler o esnada dikiş olayları falan oluyordu ama ben mutluluktan onun farkında bile değildim hem ağlıyordum hem gülüyordum 😂 onun ağlaması hem içimi yakıyordu hem mutluluktan gözyaşlarına boğuluyodum. ❤ temizlendikten on beş dakika sonra hemen emzirdim.. ❤ Allahım dünyanın en güzel duygusuydu elini tuttum yüzüne bakmalara doyamadım.. Kızım şimdi 3 yaşında. Sıra oğluşum da. Rabbim herkese böyle güzel mutluluklar nasip etsin.. Allah yar ve yardımcınız olsun 😘 😘