cansu3755 Tüp Bebek tedavisi ile gebe kaldım 5+4 deyim şu an kese görmeye Çarşamba günü gidicm inşallah kesin görünür mü korkuyorum 🥺
gebesbiranne cansu3755 ben 7+2 de görmüştüm herhalde canım telaş etme 9. Haftanın sonunda görenler var
Asi_07 cansu3755 5 haftalıkken görmüştük sizde görürsünüz İnşallah Rabbim güzel haberler almayı nasip etsin sağlıkla kavuştursun
cansu3755 İnşallah çok teşekkür ederim içim rahatladı ama hiç belrtim yok hamil olduğumu unutuyorum 🫢