Ulkumom Hanımlar artık karar vermem lazım ya. Doğu. İçin başka şehire gideceğim tam hazır olarak gitmek istiyorum. İsimli hazırlıkları da halletmem lazım o yüzden oylayalım hangisi güzel 🌸🌸🌸
mlkunal Ulkumom siz bilirsiniz ama çift isimli biri olarak söylüyorum çok uzunlar sıkıntı oluyor insana
Ulkumom mlkunal benim isminde çift isim ve uzun :) ben bir sorun yaşamadım soyadımda üstelik uzun. Ben çift isim seviyorum hatta bana kalsa 4-5 isim koyarım kararsızlığımdan 😂
Dinolisoo Kubilay Kağan güzel ama bu isimler kendi başına yeterinde uzun ve ağır isimler. Bunları çift kullanmak zor bence. Yanına daha kısa isim seçe bilirsiniz ya da tekli kullanın bence