Asli676881 14569 bende senden düşüktü 204 idi..testlerde hep silik cizgi😀😀 maşallah şimdi 13 hafta 5günlük hamileyim😁bence kiz olunca böyle oluyor erkekde rakamlar tavan yapıyor😅
tlmm Esma006 https://share.icloud.com/photos/02cYUuaS50ZbgN2Yk1_w4e-hQ Testi şimdi yaptım bakarmısın acaba ya ben mi görüyorum sadece sad 30 kasım
kizmazzz Benimde beta hcg başlarda iki katı artmıyordu en son kan verdiğimde iki katı artmış yarın yine kan vereceğim hep iki gün arayla verdim iki haftadır böyle bi durum yaşayıp sağlıklı sonuç alanlar var mı acaba
melekaykan kizmazzz benim başlarda iki katı olarak arttı arkasından biraz yavaşlama yaşadım ama burda dikkat edilmesi gereken en önemli noktalardan biri iki günde en az yüzde 66 oranında artması gerekir… ama yine de yavaş artıp sağlıklı gebelik yaşan insanlarda var…