4 ay önce kadın doğum doktoruma gittiğimde emzirmeyi bıraktırmak istediğimi söyledim ve bu ilacı verdi ama ben o süreçte bıraktıramadım ilaç ise kaldı. Tek seferde iki hap al bidaha içme dedi diye aklımda kalmış. Emin olamadım geçenlerde aile hekimine sordum pazartesi perşembe iç dedi o da. Oğlum 2 yaşında şükür emzirme sonlandı ve şimdi o ilacı içeceğim ama nasıl içeceğimi unuttum. Kadın doğumcu mastit olduğum için sütü tamamen kestirmek için vermişti.