Normalde 18 inde adet oluyorum geçen ay bekledim 11 gün iki çizgi çıktı sonra 30 ekimde kanama oldu iki gün 5 gün oluyorum iki gün sadece kanama oldu dün gece karnımın üstüne yattım karnıma içerden sanki yumru bişey vuruyordu acıttı karnımı düz yattım geçti 1 hafta önce de rüyamda 3 aylık hamile olduğumu öğrenmiştim bu ayda daha olmadım 6 gün geçti sizce test yapmalı mıyım