Havin49_ 2 farklı mama kullanacaktim hipp bütçeyi biraz aşıyor eşimde hipe devam edelim o zaman dedi . Yani şu şekil yapacaktık biri ölçek hip 1 ölçek Aptamil mesela konuştuk sonra ayrı ayrı kullanalım dedi yani aptamil’e gittiği kadar hip de gittiği kadar. Maaşa zam olana kadar idare edelim dedi Ne yapacağım bilmiyorum sonra da hipe devam edelim dedi . Yani o mamayı alırız borç harç bulur yaparız ya çocuğu aç bırakacak değiliz ama işte 350 grama da 510 lira istiyor diğer 1.6 2 milyar onu alsak daha mantıklı işte ben de sütümü arttırıyorum bir anda dua edin ya Çok zormuş mama seçmek