mrstokk Hly_ygt 12.gün çok erken dönebilir Dr lar bile 14 günden önce test yapmayın diye söylüyor Benim ilk iğnemde 10.11. Gün pozitif 12.gün negatif 13. Günü pozitif görmüştüm onun için biraz daha bekleyin regl gecikmedi olduğunda kan verin
Hly_ygt mrstokk siz bunları evdeki testler ile mi görmüştünüz acaba ? Ben de hastanede çalışıyorum sabredemedim verdim gördüm 0.3 ü 😁hatta doktor gördü sordu bugün 12. Gün 0.3 çıktı dedim o da ben 14 ya da 16. Gün öneriyorum kan testini dedi
mrstokk Hly_ygt evet evdeki testlerde gördüm 13. Gün kaset testte 14. Gün kan testinde öğrendim 34 mü 38 mi öyle birşey çıkmıştı
Hly_ygt mrstokk ay darısı bizlere inşallah canım artık 🤲🏻 sizde sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 🌸
mrstokk Hly_ygt ilk iğnemdi canım bahsettiğim 6 sene önce kızımda idi. Bu 3. İğnem kızıma kardeş için uğraşıyoruz iğnemin 10. Günü bugün bekliyorum bende
Hly_ygt mrstokk ayy inşallah sizin vardır hayırlısyla 🤲🏻 bende yarın adet olucam 3. Günü tekrar gideyim bakayım çatlamaya devam mı yoksa aşılamaya mı geçecek