Ama genel olarak bu kadar uğraştırmıyorlarmış bile ben tam bir ay gittim geldim Erzuruma kendim karsta oturuyorum ve hep yokuşa sürdüler hakkım olmasına rağmen en son ağladım hüngür hüngür, vermeye de bilirsiniz ama insaf artık dedim ne kadardır gelip gidiyorum en azından vermiyoruz dersiniz bende gelmem dedim hakkım olduğunun bilincindeyim beni şikayet etmek zorunda bırakmayın dedim sonra bana daha ılımlı davrandılar 2 gün sonra gel dediler ve ben dedim ki bu son gelişim artık gelmiyeceğim hemen raporumu onaylayıp elime verdiler yoksa 2 hafta sonra heyet var falan ayağına girmişlerdi ben tepki verince anında verdiler o zaman anladım ki beni caydırmak için yapıyorlarmış onları da Allaha havale ettim zaten🤷🏻♀️