Bebekkuzu Selam kızlarrr bugün itibariyle 17 haftalık olduk 💕 Sadece sabah aç karna dolabı açınca öğürmek kaldı onun dısnda hamile değil gibiyim. Siz naslsınız?
simssmom1 Yarın 17 oluyorum 🙈 aç karnına artık kusmuyorum. ama karnım acıkıp yediğim her yemekten sonra tamamen boşaltıyorum. yedikten sonra tiksiniyorum mide bulantısı ile birlikte geliyor böyle olduğu için aç geziyorum hep :(
ygmrzmra13 Bende yarın 17 oluyorum dün akşam bi ögürme oldu anlamsızca 🤦🏻♀️Mide yanmam başladı bir de sizde de var mı
Bebekkuzu ygmrzmra13 dün benim de midem bulanmıştı biraz yediklerimiz etkiliyor bence. Cumartesi de aşırı aşırı midem yandı doktora gidince diyeceğim gaviscon yazsın