Tam 35 olduk yarın kontrolümüz var , sezeryan olacağım ama daha gün vermedi ve aşırı merak ediyorum bir an önce gün verilsin kendimi o güne hazırlamak istiyorum. İnşallah hepimiz sağlıcakla kavuşuruz yavrularımıza. Son haftalar birde grip olduk nasıl geçer kızlar bilginiz var mı ? 🥰