Havin49_ joie nin bir bebek arabasına baktık önlü arkalı zaten sanıyorum tek model. Aslında çok güzel çok hoş duruyor kaliteli de görünüyor fakat ikiz değil kardeş bebek arabasiymis. Öndeki bebis için tam yatış pozisyonu yok maalesef. Arkaya da puset takınca hiç yatmıyor öndeki koltuk. Bizim için elendi maalesef. Peg peregonun yan yana arabası var ona bir bakicaz bir de cybex gazelle bakmayı düşünüyoruz. Prego ibiza da çok içimize sinmemisti alttaki çocuk yere çok yakın oluyor.
Joie de bir de inanılmaz bir uzunluk söz konusu bu arada, büyük ihtimalle küçük bir asansöre sığmaz. Chicco yan yana ikiz bebek arabasına baktık o da katlandiginda öyle büyük oluyor ki…
Peg perego ve cybex incelemenizi de önermek isterim