40+3 te sabahtan kontrolüm vardı hastanede ama ben artık normal doğumu beklemek istemiyordum sezeryana karar verdiğimi doktora dile getirmek istiyordum ki sabah hastaneye giderken sızıntı şeklinde su geldiğini hissettim hastaneye gittiğimizde doktor alttan muayene ederken tamamen suyum gelmişti ama açıklığım 1.5 cm di sancım da vardı dayanılmayacak gibi bir sancı değildi dayanabiliyordum ama açıklığımın az olmasından ve suyumun gelmesinden dolayı sezeryan kararı aldık ve hemen yatışım yapıldı suyunuz geldiği için ayakta kalmanıza izin verilmiyor yatarak geçirdim ameliyata inene kadar o süreyi damar yolum açıldı ameliyathaneye indim çok pozitif girdim kızıma kavuşacağım diye ama ameliyathaneye girince bir korku geldi titremeye başladım kendimi sürekli kızıma kavuşmaya odakladım anestezi doktor gelip iğneyi yaptı çok acımadı canım damar yolu daha çok acıtıyor sonra bir sıcaklık hissi geldi bacaklarıma sonda takıldı bir ara tansiyonum düştü kötü oldum ama kızımın kokusunu alınca hepsi geçti ayağa kalma süreci de öyle zor değil kızımı kucağıma almak için bir an önce toplamak istediğimden o acıyı hissetmiyorsunuz bence şükür sağlıkla kucağıma aldı darısı tüm hamişlerin başına inşallah 🙏🏼